who wants to live forever?

Ja, shit vad det här sommarlovet har gått fort :/ usch känns som att man inte har gjort nånting förrns nu på sista veckorna.... jag har inte gjort nånting som jag hade tänkt, nog för att det är en vecka kvar men ändå...
vi körde möbler till piteå igår och om ganska exakt en vecka blir man pitebo :)
 känns något skumt men det ska väl gå bra ;)
aja, idag har man inte orkat göra mkt... var på dollarstore med elina och åt tårta hos plaster ;) låg och slöade hela nästam halva dagen, det är ganska nice om man inte har nåt bättre för sig.
har ingen säng så jag sover i brors rum nu när han inte är hemma...
 haha, ´jag skrev hela det här inlägget utan att kolla på tangentbordet så ursäkta mig för mina felstavningar mm :p

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback