enochenhalv vecka i södra sverige

ja, jag har då varit på typ road trip ;p jag och daniel började med att köra bil ner till östrsund en fredagsmorgon och stannade hos hans mormor ooch morfar till söndag då kosan styrdes ännu längre ner i sverige, nämligen till Ljungskile där han har sina rötter :p
 iallafall, den trippen tog 10 timmar och man var lite sliten när man äntligen kom fram :p men det är smällar man får ta :)
 träffade daniels kompis johan då också, (väldans skön typ bör tilläggas) och sen var det måndag :p
om jag kommer ihåg rätt så åkte vi till smögen den dagen och gick runt på bryggan och kollade litegrann, vä'ldigt vackert var det där iallfall :) senare på kvällen satt vi och kollade på tv tror jag :p
 tisdagen åkte jag och daniels syster julia till torp för lite shopping, blev dock inga inköp men man var lika glad för det :)
 lite senare blev det pizza till middag och hans föräldrar och syster åkte och kollade på en fotbollsmatch som LSK vann :) jag, daniel och johan satt och kollade på norsk humor :)
 onsdagen gick hela dagen bort på liseberg :) hur kul som helst :D roligast var nog kanonen eller balder medans hemskast var uppskjutet :p
 torsdagen var en slöardag...
fredag kommer jag inte ihåg vad vi gjorde men på kvällen träffade vi sara och viktor, två väldigt trevliga människor :)
 lördagen var väldans rolig med segling på dagen och lite fest på kvällen (jag är INTE snygg i våtdräkt) xD träffade då viktors lillebror oscar som också var en trevlig prick som gillade att citera mulle meck xD
söndagen åkte vi ut till orust och kollade litegrann (det var Mathildadagen i mollösund då) :D
 och måndagen gick i shoppingens spår i göteborg och vid 5 -tiden gick mitt tåg hem.
människan som satt brevid mig sista vägen var så jävla jobbig så det är inte sant, fick inte en blund på hela natten så det blir att gå och knyta sig nu på en stund :)
imorrn blire rådmankväll óch på torsdag ska vi eventuellt gå och se simpsonsfilmen :D
 ja, det var i korta drag hur min vecka har varit, den var nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback