matilda

Sätt din musik på blanda.
- Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
- Använd sångtiteln som svar på frågan.
- Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
- You don't have to be old to be wise

2. Kommer du komma långt i livet?
- Åpenbaring av domedag

3. Hur ser dina vänner dig?
- Out of nothing

4. Kommer du gifta dig?
- Theme - Pulp Fiction

5. Vad är ditt livs themesong?
- Legend of Zelda

6. Vad är ditt livs historia?
- Hydra

7. Hur är skolan för dig?
- Tuttar överallt

8. Hur kan du komma framåt i livet?
- Grand Materia

9. Hur kommer imorgon vara?
- Motorfucker

10. Vad är det bästa med dina vänner?
- Datadöd

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
- Everytime I die

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
- Damage, inc.

13. Hur är det med ditt liv?
- Cast in stone

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
- I died for you

15. Hur ser världen på dig?
- When the eagles cries

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
- End of the line

17. Vad tycker dina vänner om dig?
- Holier then you

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
- Rock n' roll bachelor

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
- Spellbound by the devil

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
- Violate

21. Kommer jag nånsin ha barn?
- Shadows of dust

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
- Why don't you get a job

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
- One sound

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
-Last laugh

26. Vad är min danssång?
- Dry run




helgen har varit lite sådär :/ att sitta i en husvagn 2/3 av tiden och bara stirra in i en vägg är inte så kul, men det fanns roliga saker också :) jag körde bil t. ex. ;) jag kom även tvåa i en tävling som vi hade :) det var också ganska nice :p aja, läste boken gåtornas palats av dan brown : den rekomenderar jag :p

ska äta mat nu, hade bra :)
daniel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback