skoltrött...

japp. man börjar om ungefär en timma med prov direkt på morgonen :/ sen en lååång svenskalektion och efter det har vi ännu ett prov :/ näe nu pallar jag nog inte mer. nästa vecka går vi måndag/tisdag och på dom dagarna har vi ännu två prov :/ men då är vi ju lediga resten av veckan så det är ändå ganska lugnt.
hittade en gammal skiva med magnus uggla i mammas skivställ häromdagen :p ganska kul att lyssna på :p
ÄNTLIGEN FREDAG! ska jag lägga till och dessuton understryka hur skönt det känns :)
ska sitta barnvakt åt mina småbröder ikväll :/ ser inte fram emot det kan jag ju säga...
menmen.. nu ska jag sluta klaga och se det positiva istället: vädret kunde ha varit sämre, vi har en fungerande dator och får mat på bordet varje dag :) sådär, nu har jag varit positiv också :)
ska väl gå och se om man hittar nå kläder då också. (vi fick våra skoltröjor igår ) :D

jahapp, MVG på det praktiska i hemkunskap :) väldigt nöjd måste jag säga :) vi gjorde kycklingwraps (eller nåt liknande) och det blev jättegott :) men nu ska jag dra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback