söndag :/

jaha då var helgen slut ännu en gång, det är orättvist att vi inte har en dag till som vi är lediga på...
urk, det suger! borde egentligen sitta och kolla på mina tråkiga so. prylar men det kändes roligare att sitta här en stund och skriva bort ett par minuter :)
hos maria igår var det väl helt ok men jag hade hellre umgåtts med andra personer ;)
BUGGET NUGGETS! haha vi var juh kung på allt ;) (fyndigt namn dessutom)
var desvärre tvunget att fara hem väldans tidigt eftersom mamma är ganska pist på mig just nu :/
det suger de me....
aja, till veckan tror jag inte att vi har några prov, eller så är det bara önsketänkande men iallfall känns det ganska bra just nu (: jag är så himla glad nu :) undrar om det beror på solen som alltför sällan tittar fram eller om jag bara har blivit en lyckligare människa :)
nej nu måste jag sluta missbruka smileysar :p dom är klottrade överalltoch jag kan inte sluta använda dom heller :p
aja, tycker att jag har skrivit nog så mycket nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback