every rose has it's thorn

näe, jag har funderat litegrann och jag tänker inte låta sånt här ha sånt stort inflytande på mig utan jag ska bli glad igen, så ring mig och prata en stund jag tror att jag behöver det..
funderar på att fara ut och springa nån kväll men jag vet inte om jag orkar, jag menar  vi slutar 20 över 4. då ska man hem och laga mat och efter det är man inte så pigg på en löprunda.
 Men jag ska iallfall börja äta lite hälsosammare, när min lilla depperiod har gått över då. ikväll ska  jag frossa
                                                                                                                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback