1776

okej, nu ska jag börja använda denna mer seriöst än innan och till annat än att avreagera sig på.

helgen har varit helt okej, men det känns som att jag är den enda som använder de stackars lediga dagarna till att ladda upp mig med en massa sömn istället för att festa, men va fan, jag klagar inte.
jag har mina vänner som känner för att göra precis samma grejor som mig och jag gillare. 
 
lördagen  spenderades hos linda med spel och film, väldigt trevligt och fredagen at home :)
har sovit bort sjukt mycket men lik förbannat är jag lika trött som tisdagsmorgonen :/

aja, men nu är det söndag iallafall och jag tycker att det suger ganska så hårt och jag vet att jag inte är den enda som tycker så... ikväll blir det garanterat  duschen så fort bussen anländer till storstan och sen hopp i säng

winampen just nu : hate me - children of bodom
tv:n i bakgrunden: vänner
familjen i köket: jag mår han leva så att taket lyfter, grattis bror, snart 20

jaha, nu är det en timme kvar tills lillebrors kalas, två timmar tills man ska stå på busstationen och frysa och hela fyra timmar kvar till stan, besök ikväll är inte förbjudet!
just for the record...

snart middag, jag är inte hungrig..
någon som vill hjälpa mig med designen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback