Internet- och allmänna faror

jahaja, så det är tydligen farligt att blogga? Det var huvudnyheten från Metro imorse, två personer hade dött av stressen av för intensivt bloggande, och Isabella Löwengrip "blondinbella" bloggade tydligen så intensivt ett tag så att hon svimmade.
Altså hur mycket har man att göra då kan man fråga sig? Lever för bloggen? En sida på internet där man kan skriva av sig? Skaffa ett liv alla ni tokbloggare!
Men om man ska ha detta problem så har man väl en osund inställning till internet och kanske lägga ner hela grejen med att skriva "internetdagbok"? eller? rätta mig om jag har fel.

Skola nu, sen buss i två timmar till allra käraste lappträsk, även kallat Aushwitzjaur.

Jo förresten, en livsviktig och framförallt fruktansvärt intressant nyhet; jag ska få komma ut ur min konstanta dimma som jag alltid går runt och lever i; kontaktlinser! bra syn, here I come
                                                                   image16

Nu börjas det; Fick beskedet idag, knäsvag och med hjärtat bultandes så går det upp för mig att jag, Matilda Emilia Fjellström, Sveriges kanske klumpigaste människa, ska ge mig ut, ställa in backspeglarna och vrida om nyckeln
Det är dags att ta ännu ett steg mot att bli vuxen.
Jag ska övningsköra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback