jippie kai-yay, motherfucker

lämmen, trött och allmänt less på att flänga hit och dit.
det är vad dagens inlägg handlar om.
Kom hem från Linnea för en stund sen och vad är det första man gör ? jo sätter sig vid dumburken som alla andra dagar, men idag har jag iallfall varit ute och gjort någon slags nytta; förbrukat bensin och slagit mig halvt fördärvad på en bob.
Visst, vissa kanske inte tycker att det är vettigt, eller ens kul och visst, inte nödvändigt men KUL så det förslår

Ska ut på vägarna sen igen och senare bussresa till stan, inte så pepp på det kanske men man får väl göra det bästa av situationen och le åt eländet.
Sen hittar ni mig antingen hemma eller på Ica, finns viss risk att jag sitter och ugglar uti Cicis lägga

Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback