möjligheter

38.0° idag
animerad filminspelning
en gurka
en burk bostongurka
en coca-cola burk
håltimme halva dagen
Värt?


Solen skiner fortfarande och det känns som att vi går på övertid när det gäller väder, men än så länge är det varmt och man får ont i ögonen så fort man kastar en blick ut genom skolans igendammade fönster. MEN JAG GILLAR DET!
sen hör det inte till saken att jag har ont i huvudet och känner av feberfrossan i omgångar, men ändå känner jag suget efter en iskall Piggelin (en magnum skulle inte heller sitta helt fel) och sitta ute i solen och bara njuta.

Men dock så finns det andra saker som bör göras istället som att ta itu med att städa toan och dammsuga upp allt grus som alla männsikor drar in, men jag tycker inte att man bör prioritera saker som man inte gillar utan att satsa på att göra saker som man bara kan göra en gång i livet, som tillexempel sitta på byxtorget och äta isglass.

Någon som känner för en brännbollsmatch?





dessa män ligger nära just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback