Forna tiders storheter

Här sitter jag i min ensamhet och pressar Kiss på högsta volym, (hej, jo jag lever i nuet) blandat med lite Beatles och Ramones i en liten ensam protest om att ny musik är bara dynga.
Nej, tacka vet jag dom gamla klassikerna som Strutter, I was made for loving you och Sheena is a punkrocker, går sådant att jämföra med Basshunders All I ever wanted eller radioplågan I kissed a girl? 

Okej,  jag lever i min värld och drömmer att jag kunde ha blivit född under dessa årtionden, men nej här är jag, jag som tycker att sanna musiklegender kunde ha fått dispens av sankte per att få leva föralltid istället för att endast leva kvar i form av "top ten @ ten" på MTV, alternativt VH1 eller alla dessa samlingsplattor.

Nu ska jag fortsätta sjunga med i Lick it up bara för att senare packa ihop mina stackars pinaler som inte fick följa med till Piteå förra svängen jag åkte dit.

KOM IGEN! ROCK ON!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sökte på mitt för och efternamn som är matilda fjellström, visste inte att det fanns två som hette precis likadant ;o komiskt

2008-09-13 @ 11:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback