yesterday, all my troubles seemed so far away

i stora drag så gick gårdagen åt till att driva la familia från vettet med falsksång, vattenpistoler och alldeles för mycket onödig fakta. Men efter middagen så hookade jag upp med elin och vi drog runt på samhället ett tag fram tills bion med stort B; The dark knight.
Helt jävla underbar film! se den eller dö!
på riktigt, så bra var den och jag kunde inte slita ögonen från filmduken för en sekund och jag älskade varenda hundradel.
Sen att Både Bale och Ledger är så snygga att man bara kan dö gör ju inte saken sämre. tillochmed med en hel massa make-up så är Heath (rip by the way) helt underbar. Ge karln en oscar!
Han kan inte ta emot den, men han var så underbart bra så blir han inte nominerad så tror jag att jag aldrig mer ska se en film.



Idag är mitt hår större än Joey Tempests, jag gillar det inte men jag tänkte att ni ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback