Tjyvläst

Två tjejer ~16 sitter och diskuterar en kompis.
Tjej 1: Jag känner mig jättesäker när jag åker med honom. Han är verkligen jätteduktig på att köra bil. Det spelar ingen roll hur full han är, han kör lika säkert och bra ändå.
Tjej 2: Jag vet!
Efter en liten stund.
Tjej 1: Alltså, jag fattar inte att han inte har körkort.

Jag dör!

I övrigt kan jag säga att jag tillbringar min tid just nu i Arjeplog på en liten tidning/reklam/annonsbyrå/fotogrejs, eller någonting i den stilen iallfall.
De två som jobbar där är jättesnälla och imorgon är jag typ ledig för att dom ska till Arvids för att prata om annonser till en del företag typ.

Ypperlig APU med andra ord.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Piggelin

Haha! läste också den där :D



tjuvlyssnat är bra ;)

2008-12-02 @ 15:04:29
Postat av: niklas

MEN GUD VILKA FINA TJEJER HAHA <333

jjaaag jag jaag har ny blogg, inte updated yet anyway!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback