Sommar och Beatles

det är fortfarande soligt och mina ben är glada över det extra tillskott av UVA och UVB strålar som förhoppningsvis kommer att hinna ge mig lite färg innan skolstarten iallafall, men frågan är: solskydd eller inte solskydd?
jag har kört utan hittills och jag har bara bränt mig en gång.

eftersom jag var ensam hela kvällen igår och hela dagen idag så har jag hunnit tänka över vissa saker och det är en specifik sak jag har kommit fram till och det är att jag´har gjort ett extremt stort och dåligt beslut, men det är på tok försent att rätta till det nu...
Vilken tur att SATC finns som gör så att mina egna problem verkar så små, och jag har märkt att serien har gjort mig blödig som tusan (jag grät igår, Carrie avslöjade sin affär med Big till Aidan) jag måste kolla hur mycket skolådan kostar, kanske höstplanteringslönen går åt till den?

Nu väntar jag på att min kladdkaka ska bli färdig och på att min 60-tals platta ska komma hem.
Heid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback