Måndag morgon 09.25

Vilken trevlig kväll igår, möttes av en glad liten katt när jag kom hem från bussen (ni får allt bra kommentera om ni vill veta vart den kommer ifrån, det är inte cicis) Nog för att den hann slinka ut genom dörren och gick på upptäcksfärd i trapphuset. Skrämd av oväsendet från tvättmaskinen fick jag med den upp och sen mös vi framför Kill point och sen var det sovdags.

Måste packa upp min väska och ta itu med den där jobbiga tvättpåsen som skulle må bra av att få tömmas och hamna i garderoben. Nåväl, A cup of soup med kyckligsmak till frukost och sen en uppfriskande promenad till skolan, eftersom jag tror på allvar att jag kommer att cykla omkull och dö om jag tar tvåhjuligen när det är halkigt.

Ikväll kollar jag på fortsättningen av prison break med kisse och kanske en liten påse med jordnötter om jag orkar mig ner till ica.


Nämen om man skulle pyssla lite mer med sin hemsida och sitta lite mindre på bloggen.
Förhoppningsvis slutar vi snart för en 50 minuters rörlig bild och sen ska jag dra till stan och kolla på skor.
Behövligt är ett bra ord för det. Behövligt

Dagens låt: The piper never dies, vid det här laget borde jag inte behöva nämna bandet.

Kommentarer
Postat av: Stina

kanske lite


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback