Sunday (snowday)

Så var det söndag igen och som alla andra söndagar så tycker jag även att denna helg har gått alldeles för fort.
Imorgon blir det badminton för hela slanten för första gången på flera veckor känns det som men det ska bli trevligt att börja komma igång och röra på mig igen. Det är nästan så att jag har blivit som en av dessa människor jag aldrig trodde att jag skulle bli, en sådan som faktiskt tycker att det är roligt att svettas och pressa mig tills musklerna skriker efter vila och hjärnan slipper fundera.
Frågan är vad jag tycker om det, jovars, det känns ganska så bra.
Nästa steg blir att försöka sluta med detta förbannade sötsug, kan gå bra i veckan på grund av pengabrist och som alla andra studiebidrag i november så går allt till julklappar.

Ska väl skämma bort nära och kära med lite mer påkostade presenter iår.

Gårdagen spenderades i A-M:s hus med poker, charader och många skratt, tack för den kvällen.
Kändes bra med att träffa folk för första gången på länge eftersom det nästan bara är Rådman jag träfafr hemma nuförtiden. Synd, men vad kan man göra när alla är borta eller upptagna på sina håll?

Må gott!

Kommentarer
Postat av: LN

Badminton tjooohooo! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback