Ännu en söndag i kalendern

Godmorgon alla glada Sverigebor (Förmodligen bara norrländskt folk) men iallfall, idag är det söndag och istället för den vanliga tröttheten och söndagsångest så är jag på alldeles ypperligt bra humör. Känns bra.
Jag ska förmodligen ta en vandringsrunda med min lilla kompis (töntig som jag är så kallar jag min kamera för min vän) för en liten fotorunda till fotopärmen som ska vara klar på fredag.
Förslag till teman är inte förbjudna.

Sen blir det buss tillbaka till Piteå och "Hål i väggen" och "Kill point" Den sistnämnda är en sjukt bra serie om en bankrån som spårar ur. Väldigt sevärd.

Dagens låt: Edguy - Trinidad (och fucking with fire) jag kan inte riktigt bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback