Orden utom räckhåll

Lustigt att det finns fler än mig som heter Matilda Fjellström, eller kanske inte lustigt men ganska intressant.
Nej, intressant var också fel ord... Vad kan man säga? Kanske fascinerande, men det är det inte heller. Äh, förslag välkomnas.

Idag är det söndag, grått är det ute och städat är det inne. Jag skrev klart min bildanalys idag, särskilt bra blev den inte men jag kanske får ett godkänt iallfall. Är det bara jag som tycker att helgerna är för korta och veckorna för långa? När man bara vill sova hela dagarna så blir helgerna ännu kortare, hjälp mig att förändra mitt sätt att leva, annars kommer jag att ligga "six feet under" inom en snar framtid.

Någon som är taggad på korpen i veckan?

Kommentarer
Postat av: LN

håller verkligen med om att helgerna är för korta :(

2008-09-14 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback