Slenterian

Nu måste det hända någonting i mitt ointressanta liv för annars kommer jag nog att vissna bort för att slutligen dö!
Kanske inte så dramatiskt men det är banne mig inte långt ifrån, för att säga som överskattade modebloggare (liknande?) HISS till födelsedagar! DISS till tråkiga kompisar (hänvisar till hanna för vidare information) och fram med med spänning, roliga händelser och diverse aktiviteter.

På måndag kommer mamma och tomas hem från deras bröllopsresa (sisådär en åtta år försent) så nästa helg hänger jag med mamma Annelie. Och detta är i stort sett vad veckan händelse består av.
Ni ser? Fram med lite action, lite mer Bruce Willis, Chuck Norris och Sylvester Stallone och lite mindre Hugh Grant i tillvaron.

Snälla, nu ber jag på mina bara knän: Intressanta nya personer, hör av er. Och fort ska det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback