Året!

ÅRET.

Hur har året nollnio varit för dig?
- så bra!
Bättre än förra året? - LÄTT!
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - sommaren, vännerna, bilarna, resorna, ALLT!
Har du flyttat under år nollnio? - nejdå
Har du hittat en ny låt som du älskar?
- jofan
Isåfall vilken? - jukebox junkie bland annat0
Har du druckit alkohol?
- nejnej, gud nej!
Har du kysst en främling?
- NEJMEN USCH OCH FY

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - haha, kärlek och kärlek
Har du varit kär? - nja, eller jo.. eller nej... eller jag vet inte
Har du sagt jag älskar dig till någon? - mamma!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - haha, ja
Har du haft ett hemligt förhållande?
- nejdå

SORG&HÄMND.

Har någon i din närhet tagit självmord?
- nejdå
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - säkert!
varit i slagsmål? - nejdå

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar?
- OHJA
Isåfall vad? - spytt på olämpliga platser
Har du skämt ut dig? - nejnej, absolut inte
har du ljugit för en vän? - nej, jag tror då inte det
Har du varit ute en hel natt?
- nej! som längst 21.00
Har du blivit tagen av polisen?
- nejdå :D


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - jo :D
Har du förlorat en vän?
- nej, eller glidit ifrån mer eller mindre
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - nej, eller kanske lite
Har du gått bakom ryggen på en vän? - jag tror inte det
Har du ljugit för en bästavän? - nä, inte vad jag minns
Har du haft en relation med en vän? -
nejdå
Har du många killkompisar? - haha, njaa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback