Barn?

Jag önskar att jag fick vara liten igen, innan allt blev så fruktansvärt jobbigt.
Jag vill ha snöbollskrig, leka På rymmen, knacka dörr och fråga om folk ville leka osv. osv.

Men nä, men en dag ska jag göra en tidsmaskin och där skulle jag sätta alla mina vänner och vi skulle åka tillbaka till en tid när man inte behövde en dator, inte en mobiltelefon och bara inte något annat än ett gott humör.

Fast visst, det är nice utan regler, ingen som säger hur man ska vara, ingen som bestämmer vad man ska ha på sig, ingen som säger till att man inte kan åka madrass när klockan är över 22. För det kan man. Spelar ingen roll om man nästan är vuxen. Ibland får man vara barnslig, utan förälders tillsyn.

DET, mina vänner, är riktigt, äckligt underbart.


Kommentarer
Postat av: Liiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssaaaaaaaaaaaaa

FÖRINTANDE underbart!

Postat av: Linda

hänger gärna med i tidsmaskinen !

2009-12-28 @ 17:13:37
Postat av: Linda

hänger gärna med i tidsmaskinen !

2009-12-28 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback