Upp? Ner? Höger? Vänster?

Shit, det är helt sjukt att det endast är 29 dagar kvar tills jag blir helt myndig och får köpa snus, 3.5:or och se den oklippta motorsågsmassakern i USA!
Innerst inne känns det som om jag fortfarande är 11 och åker tefat nerför Linneas ladugårdstak, eller spelar in intervjuer med en ytterst berusad Gareth Gates. Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot denna dag och tänker lika mycket på räkningar och anständigt jobb som på körkort och ett steg närmare studenten. 
Sen en nackdel är att allt blir så mycket dyrare, barnbiljetter på buss och tåg är som bortblåsta, nej nu blir det fullt pris på allt.

Men gott folk, medan jag fortfarande är ung får jag iallfall se mina absoluta favoroter live, och det är det INGET som slår!



Helt uppochner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback