Listat

Nu när jag har varit i skogen i en dryg vecka så har jag kommit fram till vissa saker

1. Det är jobbigt att ha någon som praktiskt taget sitter fast vid sin sida i en timme klockan 7 på morgonen.
2. Stövlar är obekväma.
3. Gamla gympaskor också.
4. Fastna i ris med skosnören är ingen hit.
5. Blåmärken är inte så snyggt som man kan tro.
6. Inte skrapsår för den delen heller.
7. Skavsår är underbart <3
8. Kall pizza är underbart.
9. Bananer är underskattade.
10. Banankladd fulla väskan är inte lika trevligt.
11. Banankladd som har legat i en väska en hel dag i sol luktar inte kardemumma.
12. Banankladd är besvärligt att tvätta bort.
13. Johan Palms röst skär nog genom metall.
14. Spela inte fotboll med en sten.
15. Särskilt inte med fotknölarna.
16. Plantrör är hårda.
17. Det är obehagligt med myror i skorna.
18. Smuts fastnar lätt i myggmedel.
19. Svennebanan fastnar lätt på hjärnan.
20. Man hinner tänka väldigt mycket ute i skogen.

Och för att ni ska få en liten hint om hur det är så lyssna på denna.
Den förklarar mitt underbara sommarjobb alldeles ypperligt.
Piggelin känner igen sig ;)


Kommentarer
Postat av: Piggelin

ATT jag känner igen mig! usch, jag lyssnade faktiskt på den där låten idag.. Och jag vet nog vem du menar på punkt 1 ;)

Postat av: Piggelin igen..

Och förresten. Jag kan skryta med att jag pratat med hajn som sjunger ;)höhö

2009-06-09 @ 14:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback