Zlatan

Alltså sådana här saker är typ det roligaste jag vet.
HAHAHAHHAHAHA




Jag har nämnligen luskat fram några undangömda skelett i vår allas folkkäre Zlatans garderob.

Jajjemän! Zlatan Ibrahimovic (  http://www.svenskfotboll.se/fi les/%7B675B84BE-E31A-4E76-AB42 -8A686D6B4DBA%7D.jpg ) är en fullbordad nazist.

Bevismaterial nedan: 


#1

Zlatan har föräldrar som kommer ifrån forna Jugoslavien, men han är själv född i Malmö. Malmö slutar på Ö, och Jugoslavien innehåller 11 bokstäver. K är 11e bokstaven i alfabetet.
Lägg ihop K + Ö och ni har ordet "kö", vilket alla judar stod i medan de väntade på sin sista dusch.

Tillfällighet?


#2

Jag vettefan om programmet har haft sin premiär än, men självklart är Zlatan medverkande.

http://i12.tinypic.com/61j9w0h .jpg

Japp, ni såg rätt. Zlatan spelar en utav rollerna i nya tv-serien "SjukHuset". Notera att jag markerat S & H i namnet, vilket till och med en mus kan räkna ut att det är förkortning för det uttal som vräktes ur de forna nazisterna medan de räckte ut högerhanden i 45-gradig vinkel från bröstet.

Tillfällighet?


#3

Zlatan blir natalZ baklänges, vilket är snarlikt "Nathanael". Namnet Nathanael betyder "Gåva från gud". Den betydelsen innehåller 7st konsonanter. Adolf Hitler innehåller också 7st konsonanter.

Tillfällighet?


#4

"Zlatan har vunnit våra svenska hjärtan genom åren som fotbollsproffs. Han har varit en stor stjärna likaväl internationellt som hemma i tv-soffan hos de flesta här i Sverige."

Om jag inte räknat fel så ska det vara 27st mellanslag i texten ovan. Andra världskriget slutade den 2/9-45. 45+2+9+27 = 83. Lägg till 5, och du har "88".
88 är mer känt som HH (H är den 8e bokstaven i alfabetet.)
HH står för Heil Hitler.

Tillfällighet?


#5

Zlatan och Hitler har bara två bokstäver gemensamma, det är "L" och "T". Detta behöver jag egentligen inte ens förklara, för det är så uppenbart ändå.

L = Talet 50 med romerska siffror.
T = Symbol för Stockholms tunnelbana.

Stockholms tunnelbana invigdes 1 oktober 1950. 1950+50+1+10= 2011.

2011 = 20e November. 20e November är den 324:e dagen på året.

324 är tre siffror, likaså är 666 tre siffror.
666 förknippas med djävulen.


Tillfällighet?


Nej, tamejfan är inte något jag skrivit en tillfällighet. Jag har än en gång plockat fram fakta som inte är synligt med blotta ögat, men tittar man nogrannare så döljer sig något där bakom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback