Godmorgen världen

Let's dance i bakgrunden, lite småkommentarer från familjen och ett trött huvud som inte riktigt vill hänga med idag.

Jag tänkte på en sak, det här med optimister och pessimister. Jag är nog på det stora hela ganska pessimistisk, men när solen skiner, snön smälter, gruset övertar lägenheten och det mesta går precis som jag vill så blir jag så fruktansvärt less på folk som går runt och klagar på precis allting.

Imorse vaknade jag av solen som sken mig i ansiktet, jag låg kvar och log för mig själv och tog mig tid att lyssna på den lilla snutten av "Winds of change" som spelas under alarmtiden.

Underbart.

Pardon fucking me, who the fucking fuck is Jesus
Motherfucking new messiah
For the fucking world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback