Nå?

Visste du att jag...

- Tycker att jag själv är hysteriskt rolig ibland.
- Börjar tycka att det är tråkigt att bo ensam.
- Ligger på golvet när jag ska tänka ordentligt.
- Bloggar när jag egentligen har viktigare saker för mig.
- Tycker att Dum och Dummare är bland dom bästa filmerna som finns.
- Är skitdålig på att prata om känslor.
- Är lite smartare än vad man kan tro.
- Kan sitta i timmar och bara stirra rakt ut i ingenstans.
- Är en jävel på tumbrottning.
- Numera är blodgivare.
- Är riktigt dålig på att städa, men kan få il ibland och då jäklar.
- Är sista människan på jorden som inte har internet.
- Otrivs med mitt utseende.
- Är morgonpigg.
- Och nattuggla.
- Är konstant trött.
- Kan "Macarena-dansen" utantill.
- Gillar Edguy.
- Gillar att vara ensam i omgångar.
- Helst skulle vilja ha en större lägenhet.
- Vill bli riktigt kär.

Kommentarer
Postat av: Viehm såohm heijlst!!!

Ja detta var ju onekligen helt ny information, eller??????????? :)(:

Postat av: superreka går till attacccck!!

Måste bara säga att nya headern är riktigt fabulöööös samt att jag längtar till jag får se Macarenadansen i nästa VIDEOBLOGG. Tack för mig.

2009-05-26 @ 15:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback