Listetta?

dagens låt: Om du lämnade mig nu
dagens frisyr: Stortjorv mitt på skallen
dagens smink: Gårdagens, skitsnyggt!
dagens klädsel: Än så länge morgonrock..
dagens planer: Piteå, städa, tv
dagens saknad: Linnea...
dagens drog: Alvedon <3

dagens tråkigaste: bakiz
dagens finaste: Lätt min rygg som består av sår och blåmärken
dagens kram: HAPARANDA x)
dagens humör: Långsam...
dagens mående: Har väl varit bättre
dagens borde: Städa, diska, packa
dagens parfym: Ingen
dagens bästa: "Man kan ju inte alltid vara snabb, vart är njutningen då?"
dagens sämsta: Mina fötter
dagens sysselsättning: Vila
dagens materiella vill ha: Fet mat
dagens längtan: Cici
dagens fundering: Vad fan hände?
dagens middag: Ingen aning
dagens mat: Chips

dagens skratt: Senaste telefonsamtalet
dagens tanke: Vad fan hände?
dagens irritationsobjekt: Lögner
dagens smycke: Inget
dagens just nu: Datorn och körslaget (Y)

dagens önskan: Pengar

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw <3333

2009-11-07 @ 14:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback