Kul ens.

Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag inte är sjuk så ofta, och att jag är extremt lojal mot människor jag tycker förtjänar det.

Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är rätt långsynt och kan bli extremt upprörd över småsaker.

Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat, sällskap och musik.

Tre saker jag absolut inte kan göra:
Prata länge i telefon, öppna mig för folk och dansa nyktert.

Detta tycker jag om att göra:
Umgås med vänner, pussas och sova.

Detta vill jag göra just nu:
Träffa Lisse och Cici och bara umgås.

En film jag gillar:
A Clockwork Orange, och Black Hawk Down

Låt jag gillar:
Om jag måste välja en just nu är det Road Salt med Pain Of Salvation.

Person du beundrar
Tobias Sammet. Och Quentin Tarantino.

Den bästa present jag fått:
Sällskapet till Stockholm, guld värt!



Kommentarer
Postat av: C

<3<3<3

2010-08-28 @ 19:13:14
Postat av: Liselotte

Puss!! <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback