PDOL

Fredag: Jobbade fram till klockan 6 när Elin, Johan och Susanne plockade upp mig utanför Ica, drog hem och bytte om och sen drog vi på partyskivan och åkte mot Piteå.

Smådrack lite för mig själv och var lite lagomt glad när vi anlände till Djupviken där mina väskor lämnades av och sen åkte vi till stan.

Parkerade på Ica och snabbhälsade på hos Emelie och Robert för att nästan genast bege oss mot området eftersom Salem skulle spela.

Salem spelade, jag åt, drack.

Sen är det lite oklart, men det dansades, åktes karusell, pratades i telefon och en hejdlöst massa öl åkte ner genom min strupe, men det var en fin kväll och det visade sig att Lisses moster bodde grane med min faster så nog hade vi sällskap hem.

Lördag: Började morgonen med att se Jurassic Park med kusin Fredrik, tvåan och trean. Kanonfilmer det dära. Nåväl, pkte till stan och träffade Maria och pratade lite strunt.

Sen mötte jag upp Lisse och vi åkte upp till Finnbäcken, hon var dock inte lika pigg och glad som jag var ;)
Där i brist på annat tog vi hennes nya pärla och åkte till Sikfors och traskade över hängbron och kollade på läskiga hus.

Fick även provköra, hihi, det var fint.

Sen så körde vi och sprättade varsin sjua (eller, jag sprättade, Lisses var redan halvtom) Höhö

Dunkade våran awesome playlist och snackade en massa för att sedan åka er till stan, vad som hände då kommer jag fan inte ihåg, men det var en heeeelt galen kväll, helt insane.

Hängde mest i Kittelfjäll men nog åkte vi någon karusell också, fick världens snyggaste brillor av någon och på vägen hem halkade jag på en yoghurtflaska och dödade typ min fotled.

Men, som tur var är den inte bruten utan bara rejält slagen, så det blir att halta fram på Ica i veckan.


Kommentarer
Postat av: Din idol

ÄLSKA VURPAN!!!!!! XD icke att förglömma trafikstolpen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback