Dag 1 - om mig.

Ja, fast ni trogna läsare (aka mina vänner) vet ju förmodligen det mesta om vem jag är vid det här laget, men here we go:

Jag heter då Matilda Fjellström, född 1991 i februari, och för er som inte kan/orkar räkna ut det så fyller jag alltså 20 inom en snar framtid. Jag bor i Arvidsjaur med min mamma, hennes man och deras två barn i en röd villa där jag för det mesta trivs rätt bra, men nog hade det vart skönt med eget... Nåja, just nu jobbar jag på Ica supermarket där jag har världens bästa arbetskamrater och fast det tar emot så trivs jag hyfsat bra där också, men jag tänker inte jobba kvar där för resten av mitt liv.

Jag har planer på att läsa vidare om en termin eller två men vet inte riktigt vad det är jag vill göra med mitt liv, så det hade jag tänkt ta reda på. På gymnasiet gick jag medieprogrammet i Piteå och det är något jag inte ångrar. Utbildningen kanske inte var den allra bästa men man har fått minnen och vänner för livet och det är nästan mer värt än en rejäl utbildning. Hehe.

I övrigt är jag allergisk mot kiwi men äter det ändå för det är så fruktansvärt gott, mina idoler heter Edguy och om ni går bak i arkivet lite så kommer det att märkas för de är rätt omskrivna här, jag trivs bäst när jag umgås med människor jag tycker om och för den som inte vet det så är jag fruktansvärt lättskrämd.

Det var väl ungefär det mest intressanta om mig.
Nåja, ni får väl fråga om det var något annat.

Kommentarer
Postat av: Lisse

Håller med dig på att utbildningen inte var den bästa, men vänner och minnen för livet fick man :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback