En lista i brist på annat.

den värsta känslan är den kag känner just nu, när man inte vet riktigt vad som händer, eller om det ens händer någonting annat än att mitt inre är i uppror.

den bästa känslan är att ligga bredvid någon man bryr sig om.

jag är bäst på att säga saker utan att tänka mig för, och att se på film. Trots att jag tycker den är skitdålig, bara för att se slutet och kunna säga att jag tyckte den sög och mena det.

jag är sämst på att sjunga, iallafall sjunga bra. Sen är jag rätt dålig på att laga mat också. Eller, allt som har med kök och råvaror att göra är jag värdelös på.

jag lyssnar på Edguy just nu, har satt ihop en rätt soft balladlista på Spotify som snurrar för det mesta. Sen är det mycket julmusik nu.

jag pratar mycket, iallafall med vissa personer. Folk tror inte det när dom först träffar mig då jag är rätt blyg, men när man lär känna mig får man liksom vänja sig vid att konstant höra min röst.

jag tycker om kramar, såna långa som skulle kunna hålla på föralltid och det skulle inte göra någonting. Och vänner, mina vänner är ju då dom bästa som finns.

kärlek är jobbigt. Och fint, iallafall är det det jag har hört.

i somras var jag mest på Ica, och tog studenten! Shit, knappt man minns det. Känns som hundra år sedan jag sprang ut från Strömbackaskolan med den vita mössan på huvudet.

sist jag grät var längesedan, jag kommer inte ihåg.

när jag vill tänka
går jag långa promenader med endast min iPod som sällskap. Eller ligger i sängen, med tända ljus, en kopp te och en bra skiva i stereon.

när jag bakar blir det för det mesta bränt.

just nu tänker jag på sånt som man egentligen inte ska tänka på. Sånt som förvirrar och gör att man tvivlar på sig själv.

idag har jag ätit choklad och deppat över vädret.

ikväll ska jag förmodligen gå på capsicum och ta en öl eller två.

imorgon kommer jag vara ledig. Har faktiskt inga planer än så länge.

min mobiltelefon är besvärlig, men jag skulle inte kunna leva utan den.

när jag vaknar på morgonen vill jag inte kliva upp, utan ligga under täcket hela dagen och inte röra ett finger, bara kolla på bra filmer och drömma mig bort.

om jag var ett djur skulle jag vara en häst tror jag, bara för att dom är så fina. Och stora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback