Klara.

Som dom flesta vet vid det här laget var jag en riktig hästtjej i mina yngre dagar och bland mina absoluta favoritböcker fanns dom om Klara. Tjejen som fick allt hon ville på ett eller annat sätt men dom var så bra då.

Nu har dessa böcker blivit en film. Jag såg den. Nu vill jag gråta.

INGENTING stämmer. Eller jo, dom flyttar till Hallondalen. Det är ungefär allt. Personerna är helt annorlunda än vad dom är i böckerna, personligheter och utseende. Sen är flera karaktärer inte ens med. Handlingen är fel.

Usch så besviken man får bli. Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: c

Postat av: c

ja alltså du var ju som HÅÅÅR!

2010-12-13 @ 22:07:56
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha, alltså just saying, den andra bloggen vart ju nu då fel -.- det är min blogg som kommer upp då jag far till USA! X)

2010-12-13 @ 22:09:55
Postat av: c

jag blir klar med ansökan i veckan, sen ska den bli godkänd och när den blivit godkänd i boston så är det bara bita naglarna att det går fort som fan! :)

2010-12-13 @ 22:49:12
URL: http://ceciliainwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback