Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself

Okej, slänger in en liten översättning till Susanne ;) dag 1 - En ny bild av dig och 15 intressanta fakta om dig själv.



- Jag är livrädd för mörka rum och mörker överhuvudtaget, jag vill kunna se saker.
- Jag älskar skräckfilmer, särskilt på kvällen med sällskap.
- Jag blir alltid jätterädd av skräckfilmer och kan inte sova.
- Jag gillar att läsa och mina humörsvängningar går att se i böckerna i bokhyllan. Allt mellan "Fånig fakta" till "vad är så skört att det bryts när man säger dess namn"
- Ibland fantiserar jag ihop en hel värld och blir jätteledsen när jag inser att det inte är verkligheten.
- Jag är nog lite som en man, tänker på sex på tok för ofta och missuppfattar ofta saker som folk säger. Fast det visste nog alla redan.
- Jag är värdelös på att laga mat, baka och städa. Helt galet.
- Jag orkade inte ta ut min gamla tv när den gick sönder utan jag tog in en till. Nu har jag en sladd som går svärs över hela rummet som jag bara väntar på att snubbla över.
- Jag älskar julen. Julmyset, pyntet, granen, u name it. Jag älskar det.
- Jag dricker kopiösa mängder med te under vinterhalvåret.
- Jag spenderar på tok för mycket tid vid datorn, då mest med facebook. Tragiskt nog.
- Jag gillar att skeda, men jag gillar inte att det då brukar bli tokvarmt.
- Egentligen är jag inte festartypen, utan jag föredrar en lugn kväll framför en bra film i soffan med någon jag tycker om.
- Fast nog är det roligt att festa allt.
- Jag vill inget hellre än att hitta en träningsform som jag gillar och som jag kan börja med tre gånger i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback