Sms till varandra.

Fick skönaste sms:en på vädigt länge igårkväll.
Av
Elin såklart, vem annars liksom?

"hihi! :-) båtsven båtsven båtsven båtsven. Usch, jag är trött. Fick följa killarna på badet idag. Man vet som inte vart man riktigt ska titta, jag tycker det är lite obekvämt med alla småsnoppar.."

"jaa, haha. Men jag har det riktigt jobbigt faktiskt! Speciellt när dom drar och sliter i den, och häller schampoo på den. Man kan som inte bara säga 'sluta leka med kuken!'"

För att reda ut missförstånd så vickar hon på typ sexårs? Rätta mig om jag har fel, men ändå.
Fick mig att skratta så jag hade ont i magen.

Kommentarer
Postat av: cecilia

sv: hehehe, det kanske är en framtida mr.Fjellström eller kanske en framtida mrs.Vladimir ?;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback