Årets första.

Ny vecka och nya tag heter det va?
Men som vanligt på måndagar så var sängen sådär äckligt bekväm och en helt underbar dröm ville inte riktigt släppa taget när väckaren väl ringde, så jag skippade en lektion (jag egentligen måste måste måste gå på) och snoozade en timme.

Nåja, 8 är ändå inte fy skam att kliva upp på så jag har fått en hel del gjort redan och nu ska jag ta tag i den där förbenade laborationen jag inte begriper någonting av.

Nåja, vi hörs förmodligen senare.

Förresten, på tisdag är det brännboll planerat, så är det några festliga människor i Arvidsjaursområdet som känner för att vara med är det bara ni dyker upp på ringelskolan på tisdag. Återkommer med tid senare. Det kommer bli kul, så kom dit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback