Fredag.

Tacos till middag och sen en efterrätt bestående av kladdkaka med kanel- och kardemummafudge (som JAG har gjort!) Kände att det är likest att passa på att baka massa medan det går bra, det vänder nog snart ändå.
Sen packa en övernattningsväska som ska med till Storforsen imorgon, och en dusch på det så är man tiptop till firmafesten/julfesten imorgon.
Överväger att raka benen också. Ska man vara fin kan man ju göra det ordentligt, right? Behöver dessutom nya strumpbyxor kom jag på nu, men det hinner man köpa imorgon, bilen avgår ändå inte förrän 10 och Ica öppnar ju 9. Chill!



Rockar med dessa! Minus Soffis och Mattias, plus några andra, lär hursom bli riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Lisse

oooh, vi åt också tacos idag :)) jag tror min zumba vän ska jobba i storforsen imorron :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback