Dag 12 – I min handväska

Just det ja, den där listan kanske man skulle ta tag i igen. Okej, nu är ju grejen den att jag inte brukar ha handväska av den anledningen att jag rymmer det jag behöver i mina jackfickor.
Så vi kör Dag 12 - I mina fickor



Börjar från höger uppe då eftersom jag är för lat för att skriva siffror bredvid grejorna.
1. V6-tuggummin, ptjaa, är ju alltid bra att ha om man får risig andedräkt mitt på dagen.
2. Börsen, en sliten och trasig Diorplånbok (och JA den är äkta, liksom, den är köpt för 50 spänn på Cypern, vad tror ni?) med lite kort och stuff i. Men inga pengar. Typiskt.
3. Nycklar, rätt så uppenbart varför jag har dom.
4. iPod Shuffle. Ifall batterierna i min iPod nano skulle ta slut. Hehe.
5. iPod Nano, även kallad bäbis. Följer med precis överallt och den kan vara mitt absolut bästa köp någonsin.
6. Mobiltelefon, en LG BL20 tror jag den heter. Den gör det den ska och ser lite flashig ut också.
7. Lypsyl, finns inte på världskartan att jag överlever utan.
8. Läkerol-tuggummin, köpte dom men dom smakar tvål och jag har inte idas ta ut dom. Kanske är på tiden nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback