Två dagar i en

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Strumpbyxor, långt linne, genomskinlig blå tröja/tunika över, var dock tvungen svida om mot kvällskvisten pga så kallat "hål i hakan" till min kära Edguy-tröja. Funkade precis lika bra.


Dag 11 – Mina syskon

Oj. Jag har ett helt syskon så att säga. Emil heter då han, född -89 alltså två år äldre än mig, har ungefär samma skruvade humor som mig och vi är egentligen rätt lika. Även fast det tar emot att erkänna. Men när allt kommer omkring finns jag där för honom, och jag hoppas det är samma tvärtom.

Sen har jag fyra småsyskon också, (halva då) två på mammas sida och två på pappas. Mammas barn är Sebastian och Julia som för det mesta är helt okej, dom är mest på ishallen och spelar hockey hela dagarna och är dom inte där är dom på gatan och spelar.

Max och Filip har jag i Arjeplog hos pappa och dom är väl också helt okej. I små doser. Lite jobbiga för min smak, men det kan ju vara för att jag knappt träffar dom också. Men som med alla mina andra syskon älskar jag dom också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback