Doubts, leave me alone.

Åh. Jag börjar tveka. Vackla litegrann. Jag vet fortfarande vad jag vill göra med mitt liv, men vill jag göra det i Stockholm? Eller vill jag åka till Kalmar?

Jag vill starta om på nytt. Skapa en framtid med avstamp nästa höst (om allt nu vill gå som jag vill) och i Kalmar känner jag ingen. Aldrig vart där. Vet ju knappt vart det ligger.

Men är jag modig nog för ett sådant kliv? 20 år och känner mig fortfarande som en vilsen 13-åring utan någon som helst erfarenhet i bagaget och jag tvivlar på att det kommer helomvända på bara ett år.

Så, Stockholm med några bekanta i samma stad eller Kalmar? Fan. Hjälp mig nu. Det är ingen brådska, jag vet, men tiden springer iväg snabbare än vad jag hänger med så snart står jag där. Med ett val.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du klarar de! Du klarade av att flytta då du var 16 så varför skulle du inte klara det nu? Och kom inte med att det är långt bort, det är bara dåliga undanflykter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback