Arjeplog

Det är verkligen lite "Det är hit man kommer när man kommer hem"-känsla över den kommunen.
Synd bara att pappa befinner sig i Tärnaby, men nattivalen kommer dom båda hit och röjer till Swingfly, blir nog en hejdundrande kul helg.




(och jag ville inte hamna i fokus, och är döööööödsblek. Gött)

Spännande dessutom att jag höll på att frontalkrocka med en idiot som inte har lärt sig höger och vänster. (Och jag höll mig minsann på rätt sida hela vägen! Hade stereo istället för mp3, hehe, lite internt)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehehehehehheheh, ja det var tur att du inte hade mp3n ;)

Postat av: Lisse

Hahahaha! håller med, du ska nog hålla dig till stereo ;)

2011-06-28 @ 13:29:18
URL: http://liselottenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback