Film och sånt

Jasi pilorbrillor tillochmed, men ni kanske förstod att det skulle vara pilot?
Jobbigt när jag själv verkligen hatar att folk stavar fel, nåja, man är ju trots allt bara människa.

Nu ska jag gräva ner mig i sängen och slå på "The Wrestler", en underbar film om ni frågar mig.
Men vet ni vad jag fick reda på bara här om dagen sen?
Det är samma man (Darren Aronofsky) som har gjort Requiem for a dream, the wrestler och Black swan.
Och märkte nu att han filar på en rulle som heter Batman: Year one, med Frank Miller.

Skägg alltså. Tror att Tarantino inom en snar framtid får dela på förstaplatsen av mina favoritregissörer.

Ps: Undra om jag ska fixa en filmkategori? Är ju ändå nästan det enda jag tjattrar om. Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback