Old shit

Tänkte bjuda på några gamla godingar som jag hittade på nå cd-skivor.



Coolgirl_91 låtsas som att man inte vet att man blir fotat. Yeah, naturligt och bra. Lägg även märke till den blommiga nattskjortan.



Ännu coolare tjej upptäckte hur fruktansvärt snyggt det blir när man fotar sig i spegeln. Med läppglans dessutom.



Ball pose på golvet med tillhörande sugande blick. Eller nåt



Upptäckte eyeliner och läppstift. Svart och svår!



Frän pose i ännu fränare tröja. Bonusbilder i bakgrunden dessutom!



Och vi avslutar detta inlägg med en åh-titta-så-cool-jag-är-som-pratar-i-telefon-och-tar-kort-på-mig-själv-samtidigt.

Jodå. Under 2005-2007 var jag sjukt cool! Dock så behåller jag mina extremaste avantgarde sminkningar, dagens outfit-bilder och övriga skumma bilder för mig själv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är inte du en kändisbloggare? Dina inlägg är ju så mycket roligare att läsa än typ Kenzas (tänkte skriva modellinglove, men hennes bilder på sig själv överträffar tyvärr dina). Men seriöst, du är min favoritbloggerska (efter modellstella).

2011-03-23 @ 20:44:20
Postat av: Lisa som skrev förra kommentaren...

2011-03-23 @ 20:45:16
Postat av: Lisse

hahahhahahahahah! tööööt fjortis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback