En sån där lista.

Kärlek
Hur många har du kysst? Oj, fler än jag kan räkna på både en och två händer iallafall.
Har du gjort något inom sex/kärlek som du ångrar? Jo måste jag nog svara på den.
Hur långt är det längsta du gått med en kille/tjej? Haha, jag som är trög eller? Gått i antal steg eller typ i förhållandet?
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Jag vet faktiskt inte, kan komma på både för- och nackdelar med bägge delarna. Men när det gäller att se på andra så älskar jag gamla människor som har hållt ihop i flera decennier och håller varandra i händerna.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Njäe, inte såhär i efterhand.
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Det kan jag inte säga. Arg och besviken men inte sotis.
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej, känns lite "American highschool"
Har du sagt "jag älskar dig" till någon utan att mena det? Nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon och verkligen menat det? Jajamen!
Har du sparat något ifrån ett gammalt förhållande? Njae, eller bilder har man ju, men inte saker.
Har du somnat gråtande på grund av kärleken? Förmodligen, eller så inte, när jag är riktigt ledsen så gråter jag och kärlek har inte gjort mig riktigt ledsen.
Har du varit på en blind date? Haha, nä fyfan, tänk om människan ser en och vänder i dörren?
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 3 månader blev det.
Har du någonsin varit kär? Mjo, eller nja, inte sådär jag-kan-inte-leva-utan-dig-kär, men förälskad har man väl vart.
Är du kär? Kär skulle jag inte vilja säga, men det finns någon jag börjar tycka mer och mer om.

Diverse
Favoritfärg? Svart, limegrönt och vitt.
Mobiltelefon? LG BL-20.
Skola? Är ju så gammal att man inte går skola längre...
Senaste filmen du såg? Remaken på Dawn of the dead.
Senaste låten du lyssnade på? Avantasia - Forever is a long time
Vad står det i ditt äldsta sms i inkorgen? Haha ja det förstår jag, jobbigt :/ hade jag haft mer pengar hade jag hämtat dig :)
Vad står det i ditt äldsta sms som du har i skickade? Sov hos mig babe!?
Har du duschat idag? Hehe nä, men lär ju måsta innan jag lägger mig.
Vad var det senaste du sa till din mamma? Vad gör du hemma?
Vad var det senaste din mamma sa till dig? "Ska med Julia till tandläkaren och...........................Sova hos Meja och dom har ingen hemtelefon." Hörde inte det i mitten och förstod inte riktigt sammanhanget. Men skitsamma.
Går dina vänner före en partner? Alla dagar! Bros before hoes, fast tvärtom då.
Vad ska du äta till middag ikväll? Käkade nyss lövbit och pommes.

Vänner
Har du någon bästa vän? Jo.
Vem av dina bästa vänner bor längst bort? Jessika, eller Niklas tror jag det är.
Är du ofta med dina vänner? Jodå, när det finns tid till det.
Vad är ditt bästa minne med någon vän? Haha, vad är det här för fråga? Ofta man har ett minne, finns ju hur många som helst, men Idol-helgen och studentdagen var fina.
Kan du vara dig själv med dina kompisar? Haha, ohja! Säkert för mycket ibland, men dom gillar mig ändå!
Har du hatat någon av dina bästa vänner? Nej
Litar du på dina bästa vänner? Jajamensan.
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Räknas föredetta bästa vänner så ja.
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Oh ja.
Var bor dina bästa vänner? Arvidsjaur, Boden, Piteå.
Har någon av dina vänner ljugit för dig någon gång? Ja säkert, men det man inte vet mår man inte dåligt av :)
Vem av dina vänner saknar du mest just nu? Lisse och Cici. Fan vad jobbigt att ni inte bor i närheten ju.
Vem av dina vänner önskar du var med dig just nu? Just precis nu är det rätt skönt att vara ensam. Haha.
Vem av dina vänner har du känt längst? Elin L måste det nog vara, från sumobrottningen i husvagnen ;) hahahahhaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får skylla på min mamma och pappa, aaaaw vad jagv saknar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback