Stora klagoinlägget

Hahaha, alltså jag måste bara få skriva av mig litegrann. Känner mig som en blandning mellan ett miffo och en gammal kärring, för det första har mina knän mer eller mindre gett upp allt hopp om liv (skyller på kylan, ännu ett kärringtecken) och för det andra har jag sån hemsk ischias att jag bara vill dö. Det går varken sitta, stå eller ligga utan att det ska göra ont utav bara satan. (Alltså går jag som ett mongo som får ryck då och då för att det tvärhugger till i hela ryggen samt längs med benet.) Plus att mitt öga fortfarande rycker som en idiot. Inte direkt positivt nej.
Som toppen av isberget börjar en förkylning smyga sig på, så nu ligger jag som en ostbåge och varje gång jag nyser sköljs man över av en våg av smärta genom hela kroppen.

Så nu ligger jag och skrattgråter åt eländet. Hahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

Bild på en smärtfri och lycklig tjej


Foto: Liselotte Nordlund!

Kommentarer
Postat av: Lisse

hahahahahahahahahahahahhahahaha!!! jag varnade dig om förkylningen iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback