Halvshitty är ordet.

Har nött rejält på matteboken idag, hade nämligen tänkt få färdigt allt tills imorgon så jag har en helt ledig helg, men det var lite mer än vad jag hade tänkt mig. Nåja, en bra bit påväg iallafall.

Denna intensiva hjärngympa har dock resulterat i att jag är helt död i huvudet, och trött. Så fruktansvärt trött. (Kan också ha att göra med på tok för lite sömn inatt) Så det lär inte bli många knop efter middagen. Tänkte ta mig en liten löptur men vädret är inte på min sida, så jag tar ut en av mina vilodagar istället.



Tills vidare uppdatering kommer så får ni kika på en halvshitty bild av Fontana di Trevi i kvällsbelysning. Taget med en halvshitty app, som jag ändå gillar. Retro camera, för er som är coola med android.

För övrigt tycker jag att vissa personer kan släpa sig hemåt snart....

Kommentarer
Postat av: Lisse

åååååååååh!!!!!!! jag vill tillbaka!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback