Umeå

Hej sötnosar, saknat mig? Hehe. Har ju som sagt spenderat helgen i Umeå med mina fina och jag förstår att ni vill ha en update om mitt fabulösa liv.
Kom dit i fredags, lämnade alla saker i grabbarnas lägenhet (som förövrigt var mycket fräschare än vad jag hade väntat mig av tre killar som bor tillsammans) och åkte till stan med Susanne för en lunch och lite shopping.
Mötte upp Linda där också och sen åkte vi tillbaka till Ålidhem och gick husesyn hos alla. Ypperligt fint.

Väl tillbaka i lägenheten hade Elin och co. anlänt så det var fullt hus, men ack så trevligt med alla samlade och sen blev det lite festligheter. På grund av att några av oss var helt färdiga så blev det ingen utgång, men vi hade trevligt ändå.


Lördagen var alla jätteslitna, men tappra som vi är blev det laserdome. Hur kul som helst! Och sen åkte Elin och co. hem samt att Rådman kom och hälsade på. En myskväll med Bert - den siste oskulden blev sen en liten spontan fest. Bara för att vi kunde typ.

Söndag och ännu mer sliten. Lite sömn och alkohol. Bra kombo. Not. Men jag var inte ensam om det så det blev en lugn dag med planerad hemåkning kring 5. Bara det att bussen aldrig dök upp vid sjukan. Så det blev en extranatt. Fick spontanscones av Susanne och det blev fika och Seven. Ypperligt.

Och nu var man hemma igen.

Tack alla söta för en ypperlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback