Flow

Sådär ja. Hade man varit till Sandbacka efter ett lite för långt sommarlov (men hey, jag gör ju som jag vill. Distans is the shit) och den 26e startar jag upp med matte d. Känns lite jobbigt, men ju fortare jag får det bortgjort desto snabbare tar jag mig iväg till Stockholm.

Fysiken står efter det på tur, sen kemi, sen biologi och sist kemi igen. SEN HAR JAG BEHÖRIGHET! Hoppas på bara på att jag tar mig in. Annars tror jag att jag dör.

Nu ska jag ta bilen och köra upp till Nuortejaur för att köpa hö. Och imorgon ska jag träffa en person. Som jag inte har sett på galet länge. Som jag aldrig trodde att jag skulle vara nervös för att träffa. Nåja. Man växer upp antar jag.

Och vet ni vad som spelas i bilen?
AGE OF THE JOKER.



Livet flyter på rätt bra nu. Tackar Fontana di Trevi för det. Heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback