Life as we know it

Hej sötnosar!
Här är det tommare än i min mage för tillfället, men det lär det bli ändring på. Jobbade idag för sista gången tills den 1a oktober så jag lär inte ha annat att göra än att proppa er fulla med fula bilder och ovärda inlägg. Härligt va?

Annars då? Nöter mest Tomb Raider på Playstation och Desperata hemmafruar på dvd. Plus att jag knappt lämnar sängen. Härliga liv. Dock pep jag iväg på en timmes gympa idag (helt själv!) så imorgon förtjänar jag en fet sovmorgon.

I mp3n är det the Arcane Guild som nöts mest, och det är en av låtarna jag hoppas på att EDGUY ska spela på SÖNDAG! INTE ENS EN VECKA KVAR NU!

Också måste jag flika in ett fett jäkla TACK till den här söträkan som har lovat mig skjuts till flyget på lördagmorgon. TackTackTackTackTackTackTackTackTackTack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback