Träning och sånt

Har grav ångest för tillfället för hur katastrofalt dåligt jag tar hand om min stackars kropp, dålig mat, onyttiga snacks, sjukliga mängder godis osv. Och som ett tillägg på det så rör jag inte på mig så mycket som jag borde (och har gjort senaste månaden)

Har verkligen så sjukt svårt för att ta mig ut på mina rundor när det börjar bli kallt och regnigt och eländigt, och jag vill verkligen inte tappa allt i vinter som jag byggt upp i sommar.
Särskilt när man gillar att löpa, men ogillar löpband, och bor på delen av jorden där det inte ens är kul att vistas utomhos majoriteten av dagarna.

Där har ni lite av det som snurrar i min hjärna för tillfället. Sprattelgympan har ju dock dragit igång, och det är inget annat än SUPER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback