Årsresumé 2012

Januari: Nyåret firades in hos Biffen/Lappis, åkte till Kåbdalis över dagen i snöstorm, hängde massor på Villavägen och myste, födelsedagskalas hos Vallsten, körde nattsudd till JVM-finalen, pluggade kemi för fullt, spelkväll med grabbarna grus, festade jämt verkar det som, storkalas hos faster Maud och löpte redan då utomhus.
 
 
Februari: Läste biologi b, myste med biffen, fick börja jobba efter scema igen, trodde jag skulle dö efter en blodgivning, melodifestivalmys, påbörjade kemi b och sen årliga kanonfödelsedagsfesten,
 
 
Mars: Skaffade mig min ps3a, avslutade mina distansstudier, sökte in på Optikerprogrammet, var(är) äckligt less Arvidsjaur, kom fram till att det vore bäst att avsluta allt med Dennis, åkte till Rådman för att trösta och spelade Munchkin med boysen.
 
 
April: Lyssnade mest på CoB, upptäckte Mimikry, var supersjuk hela påsken, grillkväll hos Hedman, forfarande less och uttråkad, mös med Sophie, uppdaterade mina löparskor, skakade rumpa på Lappis och på Valborgsmässoafton träffade jag världens toppenkille för första gången.
 
 
Maj: Tedejtade, städade ur allt onödigt ur rummet, födelsedagsmiddag för morfar, chilikväll, brännbollsfesten och åkte till Kreta med bästa brudarna.
 
 
Juni: Ännu mer tedejtande, startade onsdagsjoggen med Susanne, sprang och powerwalkade, såg filmer, shoppade, grillfest hos Vallsten, ännu mer mys, familjen lämnade mig och huset för Skellefteå, midsommargrillning och drog till Cici i Stockholm.
 
 
Juli: Marcus drog till Götet fyra veckor (var nog här någonstans jag insåg hur mycket jag tyckte om karln) jobbade mest, fick ett negativt antagningsbesked, beachparty hos Biffen och Marcus kom hem och bjöd på middag,
 
 
Augusti: Akkanålketripp med Biff, Jansvensabestigning, efterfest i Marklundsparken, mamma blev jättesjuk, men det var bara harpest, grilldejt, brunchmys, kollade kallkällorna, köttsoppa och var förbannad på att jag alltid jobbade.
 
 
September: Var fortfarande less Jauret, även less att bo i kartonger, upptäckte Settlers of Catan, IKEA med Marcus och Lars, världens kallaste bröllopsfest, lämnade huset och flyttade hem till Sophie.
 
 
Oktober: Flyttade in i lägenheten, hade ett bra MAP-samtal, kom fram till att vi nog faktiskt har ett förhållande, gamenight, middag med Biffen och Linda, tacokväll med Leo, ännu mer myskvällar och åkte till London på mystrip med min kära.
 
 
November: Halloweenfest hos mig, myste mest hela tiden, var tvungen byra jobbhelg, umgicks med vänner, födelsedagsmiddag för Ulla, Hoffa kom hem från Göteborg, men lämnade mig igen för Afghanistan, bakade pepparkakor med bästa sällskapet, tårtfika hos Rådman och fick äntligen se THE DARK KNIGHT RISES!
 
 
December: Drack massvis med te, umgicks med Leo, Saknade Hoffa, lilla julafton, tränade som en idiot, glöggkväll, Adventure Time, jobbade jämt, upptäckte Allen/Lande, julfirande i Böle, biljetter till SRF och sen nyår med jobb och tårta.
 

Så. Sämst i år: Ingen skola. Oinspirerande jobb. Tristess. Arvidsjaur.
Bästa: Marcus. Utan tvekan. Jag älskar dig. Kom hem nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback